Ee nerde kalmıştık !…

Yürüdüm, kiloma dikkat ettim, fazla koşamasam da sporcu ruhuyla yaşamaya devam ettim. İzmirspor'dan tanıdığım, çok maçta yolumuz kesişen, süper yetenek Hasan Dağ kardeşim, aradı. 'Abi maça çıkmak istiyordun, işte sana maç' dedi. Telefon elimden düşecekti.

+4
Haber albümü için resme tıklayın

Her şey onlar yüzünden.
Zaman sırasıyla Tolga Özgülen, Celal Bölgen, Hasan Dağ.
Biri başlattı, diğeri coşturdu, öteki son noktayı koydu.
Tolga Özgülen kardeşim, ‘Hocam masterler maçım var gelir misin’ dedi.
Öncesinde de bir kaç futbolcu kardeşim, ‘Çok güzel maçlar oluyor gelsene’ demişti.
Gittik kitap yoldaşım Kitap Baba Mesut Tim ile beraber 2016 Eylül ayıydı sanırım.
Balçova Sahası’ndaydı yine.
Her şeye hayran kaldım.
Saha, zemin, tribünler bildiğimiz, yaşadığımız Balçova Sahası değil.
Suni de olsa harika bir zemin.
İmrendim, canım çekti.
Hatta yılların teknik direktörü Celal Bölgen hocam, ‘Şimdi çıksan yönetirsin’ dedi.
Bisiklet alınan ilkokul çocukları gibi, pek sevindirik oldum.
Epey havaya girdim, belli etmedim.
Sabrettim bekledim.
Yürüdüm, kiloma dikkat ettim, fazla koşamasam da sporcu ruhuyla yaşamaya devam ettim.
İzmirspor’dan tanıdığım, çok maçta yolumuz kesişen, süper yetenek Hasan Dağ kardeşim, aradı.
‘Abi maça çıkmak istiyordun, işte sana maç’ dedi.
Telefon elimden düşecekti.
Gidip de kapı kapı dolaşıp ben maça çıkmak istiyorum demedim, demem.
Diyemem ki.
MHK’ye bile demedim.
Çok hoşuma gitti.
‘Abi ekibi de kur, hakemleri belirle, düdük sende, bir şartım var finali sen yöneteceksin’ demez mi.
Kaynar sular döküldü.
İlkini bir geçeyim de finali kalsın.
Şimdi hazırız, hazırım.
Kafada maçı başlattım, gerisi gelir.
Bir iki maçta kendimi deneyeceğim.
Olursa seve seve finaldeyim, kısmetse.
3.Balçova Dostluk Kupası.
31 Temmuz’da başlayacak, final 20 Ağustos pazar günü oynanacak.
Maçlar tam benlik.
İlk maç 21’de ikinci maç 22.30’da.
Oooh mis valla.
Dağdan da esinti gelirse.
Püfür püfür eser de saha.
35’şer dakika, su molası da var.
18 yıl hakemlik yaptım, 12 yıl oldu düdüğü asalı, yaş da 51.
Ee düşünmek gerek, teferruat değil bu, konunun aslı.
A Grubu’nda Teleferik Masterler (Balçova Teleferik Futbol Kulübü) Aydın Masterler, Altınırmak Masterler, Bal-Göç Masterler (Balkan Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneği) yer alırken B Grubu’nda da Buca Masterler, Buca Gediz Masterler, Kaf-Kaf Masterler ile İzmirspor Masterler mücadale edecek.
12 yıl sonraki ilk maçımın adı; Teleferik Masterler ile Altınırmak Masterler.
20-25 yıl önce maçına çıktığım, kardeşlerim, yaşıtlarım, abilerim, hocalarımla tekrar aynı heyecanı kerli ferli biri olunca yaşayacağım.
Onun için çok heyecanlıyım.
Hata, kusur aramayın artık, biraz siz beni idare edin artık.
Olmaz mı.
Yardımcılarım, hakem kardeşlerim Mustafa Kaçaro ile Orhan Kaya.
Kapı gibi, sırtım sağlam yani.
Turnuvanın adı Dostluk Turnuvası.
Dostluk olsun, kardeşlik olsun, maksat spor olsun.
Günün ikinci maçı benim, nasıl maç katledilecek görmek isteyenleri beklerim.
Saat 22.30’da İzmir Balçova Sahası’nda.
Ordan da çorbacıya gideriz gari.

www.haberhurriyeti.com / Metin AYDINOĞLU / aydinoglumetin@hotmail.com

#gallery-1 {margin: auto;}#gallery-1 .gallery-item {float: left;margin-top: 10px;text-align: center;width: 33%;}#gallery-1 img {border: 2px solid #cfcfcf;}#gallery-1 .gallery-caption {margin-left: 0;}/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

31 Temmuz 2017 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Haber Hürriyeti Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Haber Hürriyeti hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

01

faruk ükünç - hayırlı olsun bizler daima iyi yoldayız başarılar

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 31 Temmuz 09:54

İZMİR MARKALARI

Şehir Markaları arasındaki yerinizi alın, fırsatı kaçırmayın

+90 (232) 246 82 46
Reklam bilgi


Anket 2019’un en başarılı belediye başkanı sizce hangisiydi?