‘Maç paralarımız azaltılsın sağlıkçıya verilsin’…

Zaten kuş kadar ücret alıyorlar, bunu isteyen babasından harçlık alan, öğrenci, çok az ücretle hakemlik yapan bir genç hakem 'Futbolcu kardeşlerime bir şey olunca çok üzülüyoruz' diyor, peki etkili ve yetkili kişiler sizler ne yapıyorsunuz ?

Zaten kuş kadar ücret alıyorlar, bunu isteyen babasından harçlık alan, öğrenci, çok az ücretle hakemlik yapan bir genç hakem ‘Futbolcu kardeşlerime bir şey olunca çok üzülüyoruz’ diyor, peki etkili ve yetkili kişiler sizler ne yapıyorsunuz ?

Adını, soyadını, ilini yazmam.
Bizim hakem camiası pek de demokrat değildir.
Bu çocuğu anında fişlerler.
Dünyayı dar ederler.
Ama çaktırmadan, kimin yaptığı da hiç belli olmaz.
İspiyoncu, hain gözüyle bakarlar.
‘Önce bize söyleseydin ya’ derler.
Desen de ilgilenmezler.

Elektronik ortamda yolladı, sıkıntısını.
Yıllardır yaşanan ve de çözülmeyen problemler.
Yerden göğe kadar haklı.
Hocalarına iletmiş ne yapabiliriz diye, ‘Gençsin alışırsın’ demişler.

Yani bozuk düzene devam.
Aynı tas aynı hamam.

Belki bilmezsiniz.
Çünkü bu yazıyı hakemlerin anneleri, babaları, yakınları veya hakemlikle alakası olmayan kişiler de okuyor.
Amatör maçlarda hep bu sıkıntı.
Sponsorlu, paralı profesyonelde olmaz böyle şeyler.

Saha doktoru, sağlık memuru, sağlıkçı yok veya yok denecek kadar az.
Gelmiyorlar, gelemiyorlar.
Cazibesi yok ki.

Eskiden az para verilirdi ama.
İstedikleri maça ücret ödemeden giderlerdi.
Kapı gibi kartları vardı.
Şimdi ise passo masso var.
Para da yok.
Aldıkları kuş kadar para zaten.
Bir de maça para mı versinler.

Bu kadar Tıp , Veterinerlik, Hemşirelik öğrencisi ATT, Erkek Hemşire, Sağlık Memuru var.
Evde maç izliyorlar.
Çeksenize onları sahaya.
Ücreti de artırın.
Çok mu zor ?

‘Maça çıktım iki farklı pozisyonda sakatlık oldu bir futbolcu kardeşimizin burnu kanadı 5-6 dakika durdurmaya çalışıldı teknik heyeti tarafından, aynı takımda bir başka kardeşimizin dudağında kanama oldu. Bu iki duruma da üzüldüm sürekli kulübeyi izledim. Bunu hocalarımızdan biriyle paylaştım. Aldığım cevaba daha çok üzüldüm. Sadece teşekkürler dendi. Gerekirse bizim paralarımızdan kesilsin ama o kardeşlerimize bi’şey olmasın. Allah göstermesin bir sıkıntı olursa yaptığımız hiç bir şeyin anlamı kalmaz’ diye yazmış genç hakem kardeşim.

‘Ben bu sorumluluğun altına girmekten korkuyorum. Gelsinler bizim canımızı yaksınlar ama kardeşlerimize bi’şey olmasın’ diye de ciddi ciddi ekliyor.

Devam ediyor, ‘Metin abim yanlış anlamayın benim burda amacım şikayet etmek kimseyi kırmak değil hepsi benim abim hocam ama ben bunu aktarınca çözüm olmuyor. Ben böyle maç yönetmek istemiyorum. Bu konuyu kime dile getireceğimi bilmediğim için her zaman bize yakın davrandığınız için size yazdım. Nasıl bir yol izlemem lazım. Bu sıkıntımı kime dile getirmem lazım ? Bugün o sahadan hepsi sağlıklı çıktı ama Allah göstermesin farklı bi’şey olursa dönüşü olmaz hocam. Bu konuda lütfen bize destek olun gerekirse bizim maç paralarımız azaltılsın sağlıkçıya verilsin bilmiyorum ama bi yol bulunsun’ diyor, gayet bilinçli, aklı başında genç.

Bir kaç etkili, yetkili isim verdim.
Kendim de aradım.
Umarım çare olur.

Sevgili anneler, babalar çocuklarınızın sahada Allah’a emanet oynadığını olduğunu biliyor musunuz ?
Gizli şiddet bu.

Sahalarda sağlıkçı yok.
Olsa da cebinde para yok.
Çantası da bomboş.

Tıp Fakültesi’nde öğrenim gören hakemler, futbolcular da olmasa, yandık.

Birbirlerine plaket verip ödüllendirenlere itina ile duyurulur.
Belki faydası olur.
Kim bilir ?

www.haberhurriyeti.com / aydinoglumetin@hotmail.com / METİN AYDINOĞLU

NOT; Mailime, feysime gelen mesajların hepsini satır satırına okuyorum, kimsenin adını vermem, bana güvenip yollamışlar, satmam, gammazlamam. Araştırırım, saçma sapan bir konu, dedikodu, çirkin, dayanaksız iddia ve iftira filansa yazmam es geçerim. Haberlik bir konuysa takip ederim ve fazla da geç kalmadan mutlaka yazarım bilginize…

11 Ocak 2016 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Haber Hürriyeti Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Haber Hürriyeti hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


İZMİR MARKALARI

Şehir Markaları arasındaki yerinizi alın, fırsatı kaçırmayın

+90 (232) 246 82 46
Reklam bilgi